.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با اعلام روابط عمومی پست استان مازندران ؛
اطلاعیه ستاد بحران شرکت ملی پست در خصوص تعطیلی ۱۱ و ۱۲ مرداد ۱۴۰۲
اطلاعیه ستاد بحران شرکت ملی پست در خصوص تعطیلی ۱۱ و ۱۲ مرداد ۱۴۰۲

شمال نیوز: شرکت ملی پست علیرغم تعطیلی کشور  تعطیل نیست و  تمامی واحدهای توزیع، آماده سازی، تجزیه و مبادلات و رهسپاری شبکه پستی کشور فعال هستند. ستاد بحران شرکت ملی پست براساس تعطیلی ادارات دولتی حسب موافقت هیئت وزیران به دلیل گرمای هوا در تاریخ 11و12 مرداد 1402 اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرد.

 

براساس‌ دستورالعمل ستاد مدیریت بحران شرکت ملی پست، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۱ و ۱۲ مرداد ماه ۱۴۰۲، تمامی باجه های مرکزی مناطق پستی و مراکز استانها و شهرستانها به صورت کشیک از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۳ دایر و ارائه خدمت می‌نمایند.

 

 در روز چهارشنبه تمامی واحدهای توزیع با ظرفیت حداقل ۵۰ درصد و مراکز تجزیه و مبادلات و هاب های پستی با ظرفیت کامل در محل کار حاضر و در روزهای پنجشنبه و جمعه میزان حضور موزعين و همکاران تجزيه و مبادلات و هابهای پستی با نظر مدیران کل استانها و مناطق پستی خواهد بود.

 

تمامی خطوط اصلی و بین استانی رهسپاری مرسولات بر اساس برنامه زمان بندی خطوط اجرا و رهسپاری وسائط نقلیه در روز جمعه با نظر مدیران واحدهای اجرایی و هماهنگی با اداره کل مهندسی عملیات و امور پیمانکاران پستی است.

 

براین اساس کارکنان ستادی با نظر مدیر کل مربوطه جهت پشتیبانی از واحدهای عملیاتی در محل کار حاضر می‌شوند.

 

 گفتنی است در راستای جبران خدمات همکارانی که در روزهای مذکور در محل خدمت حاضر میگردند مبلغ اضافه کار پرداخت و برای موزعین و متصدیان باجه این مبلغ با احتساب pfp به علاوه ساعت حضور در محیط کار محاسبه می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.